شهر فناوری و ساختمان
28
اردیبهشت

شهر فناوری و ساختمان

یکی از دغدغه های اجرای پروژه های ساختمانی، تهیه ی مصالح ساختمانی با قیمت مناسب است. در شهر فناوری و ساختمان به آسانی با بهترین برند های صنعت ساختمان، معماران، طراحان و مجریان در ارتباط هستید. این فضا با متراژ بیش از ۸ هزار متر و ۸۰ غرفه ی مصالح ساختمانی به بزرگ ترین صنعت ساختمانی در خاورمیانه تبدیل شده است. برند های معتبر در این شهر آسانسور آرون، تاسیسات توحید، فروشگاه رهاب، گروه فنی مهندسی سازه نو، پارکت امیران، خانه راد، شیرآلات آب فام زاگرس، لوازم آشپزخانه رامون و… می باشد.

لوکیشن شهر فناوری و ساختمان

در قلب شهر گنبد های فیروزه ای اصفهان شهر دیگری به زودی افتتاح میشود. مرکز شهر اصفهان که دسترسی برای عموم افراد راحت است و میتوانند به صورت حضوری برای خرید مصالح ساختمانی اقدام کنند. آدرس دقیق آن، اصفهان، سه راه حکیم نظامی ،بلوار دانشگاه مجموعه شهر فناوری ساختمان می باشد. شماره ی تماس جهت ارتباط با مدیریت داخلی ۰۹۱۲۰۱۲۹۹۶۰ است.

وام شهر فناوری و ساختمان

این مجموعه شرایط ویژه ای برای زوج ها فراهم کرده است که به راحتی بتوانند خانه ی خود را بازسازی و تعمیر کنند. به هر زوج تا سقف ۶۰۰ میلیون وام تعلق میگیرد که کمک شایانی برای پیش برد کار میکند. بسیاری از افراد نمیتوانند به صورت یکجا هزینه کنند و گرفتن وام خیلی از مشکلات را حل میکند. از آنجایی که در کشور ما با افزایش دلار قیمت مصالح ساختمانی نیز افزایش پیدا میکند، گرفتن وام به شما این فرصت را میدهد که سریع تر با قیمت مناسب تر بازسازی خانه ی خود را انجام دهید.

مزایای شهر فناوری و ساختمان

در این مجموعه مراکز تفریحی مانند کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد که میتوانید اوقات خوشی را بگذرانید. دارای ۳۰۰ پارکینگ رایگان می باشد که دغدغه ی جای پارک برای خرید نداشته باشید و با خیال راحت از غرفه ها دیدن کنید. همچنین برای رفاه بیشتر مسافران اقامتگاه رایگان در نظر گرفته شده است و از تمامی شهر ها میتوانید به شهر فناوری و ساختمان بیایید.

فرصت مناسب برای معماران

در شهر فناوری فضای اشتراکی برای معماران در نظر گرفتند که با اجاره ی میز یا دفتر کار به فعالیت در حوزه ی کاری خود بپردازند. فضای اشتراکی به رشد و پیشرفت کاری بسیار کمک میکند و معماران میتوانند باهم همکاری داشته باشند و از یکدیگر ایده بگیرند. همینطور در هزینه ها صرفه جویی میشود و با هزینه ی مناسب میتوانند فعالیت کنند. دانشجویان معماری که به تازگی فارغ التحصیل شدند و به دنبال یک کار مستقل می باشند میتوانند در این فضا رشد خوبی داشته باشند.

سخن آخر

در این مقاله شما را با بزرگترین صنعت ساختمانی آشنا کردیم که بسیاری از دغدغه و مشکلات شما را در ساخت و اجرا بر طرف میکند. اگر سوالی داشتید میتوانید از این قسمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره ی رایگان ما بهره مند شوید.