بهترین پارکت ایرانی
23
مهر

پر فروش ترین پارکت لمینت ایرانی

پارکت لمینت یکی از پر فروش ترین کفپوش های ایرانی است که بسیاری از افراد برای افزایش جذابیت خانه یا محیط کار خود از آن استفاده می کنند. این کفپوش از فشرده شدن چند لایه چوب ساخته می شود و بر خلاف پارکت چوبی، به طور مستقیم از چوب تهیه نمی شود. مزایای متعدد آن باعث شده تا نسبت به کفپوش های دیگر برتری بیابد. از جمله مزایای پارکت لمینت ها میتوان به قیمت کمتر، نصب آسان، مقاومت در برابر آب و… اشاره کرد. این کفپوش دارای طرح و رنگ های متنوعی است که به راحتی با دکوراسیون داخلی شما هماهنگ می شود. پارکت لمینت ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند در مکان های مختلف مانند منازل، ادارات و… استفاده می شوند.

پارکت ماریگلد پر فروش ترین پارکت برای اماکن مسکونی و تجاری می باشد. ضخامت این کفپوش ۸ میل و ضریب سایش آن ac4 است. پارکت لمینت سری ماریگلد دارای مغزی بسیار قدرتمند است که به آن hdf میگویند. این لایه از لمینت در برابر صدمات از آن محافظت می کند. پارکت ماریگلد کاملا ضد آب بوده و در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد.

با کیفیت ترین پارکت ایرانی

 

 

پارکت لمینت گلوریا یکی دیگر از پر فروش ترین پارکت لمینت ها است که دارای کلاس سایش ac5 می باشد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از آن در مکان های پر تردد نیز استفاده کنید. پارکت لمینت گلوریا با سیستم گرمایش از کف سازگاری دارد و مانع عبور گرما نمی شود. این کفپوش دارای رنگ بندی متنوعی است که انتخاب را برای افراد با سلیقه های متفاوت  آسان میکند.

پارکت آرنیکا پلاس دارای مغزی با دوام و پر قدرتی است که در برابر آسیب ها از لمینت محافظت می کند. لایه بیرونی یا بالایی این پارکت از نوع دکوراتیو است که جلوه ای خاص به محیط شما می بخشد. این پارکت می تواند با طرح های سه بعدی نیز در دسترس شما قرار گیرد. لایه دیگری که در این محصول وجود دارد، لایه ی تعادل است که باعث می شود ثبات لازم در پارکت لمینت ایجاد شود و دچار خمیدگی نشود.

بهترین پارکت لمینت ایرانی

در حال حاضر برند های مختلفی در جهان اقدام به طراحی و تولید پارکت لمینت کرده اند و پارکت های زیبایی را عرضه می کنند. در خرید پارکت لمینت علاوه بر ظاهر باید به کیفیت محصول نیز توجه کرد.

برای بررسی کیفیت پارکت لمینت باید به عواملی از جمله استقامت ، طول عمر، مقاومت در برابر رطوبت و… توجه کنید. هر برندی که بتواند تمامی این موارد را رعایت کند به سطح مطلوبی از کیفیت رسیده است.

شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین پارکت لمینت ها را از مجموعه امیران تهیه کنید و از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید. برای ارتباط با کارشناسان ما از قسمت پارکت امیران اقدام کنید و از مشاوره ی رایگان ما بهره مند شوید.

پارکت لمینت ایرانی با قیمت مناسب

یکی از مولفه های مهم در هنگام خرید پارکت لمینت، قیمت آن است. قیمت پارکت ثابت نیست و بر اساس عوامل مختلفی از جمله کیفیت کفپوش، ضخامت و… مشخص می شود. برخی از برند های خارجی کفپوش هایی با قیمت های بالا تولید می کنند ولی قیمت زیاد آن ضامن کیفیت بالای محصول نیست. در ادامه چند نمونه از بهترین پارکت لمینت ها را معرفی میکنیم.

پارکت آلیسا از کفپوش های بی نظیر و با کیفیت در بازار است که طرفداران زیادی دارد. پارکت آلیسا در دسته کفپوش های برتر سال قرار دارد و از نظر ظاهری لوکس و بی رقیب است. کلاس سایش این کفپوش ۴ acاست که مناسب محیط های مسکونی، اداری و تجاری می باشد. پارکت آلیسا با محیط زیست سازگاری دارد و باعث آسیب به محیط اطراف شما نمی شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به نظافت سریع و آسان و ضد لکه بودن آن اشاره کرد.

پرفروش ترین پارکت ایرانی

پارکت لمینت کلیک استپ یکی دیگر از بهترین کفپوش ها است که از نظر مقاومتی بسیار عالی می باشد. لایه میانه آن بسیار مقاوم است که در بالانس کفپوش تاثیر خوبی دارد. به دلیل مقاومت سایشی کمتر آن نسبت به سایر کفپوش ها بهتر است در محیط های کم تردد مانند منازل مسکونی و ادارات با تردد پایین استفاده شود. پارکت کلیک استپ طول عمر بالایی دارد و شما میتوانید در مدت زمان طولانی از آن به طور مفید استفاده کنید.

علاوه بر پارکت آلیسا و کلیک استپ، شما میتوانید کفپوش های دیگر مانند پارکت رزا،هالوک،باراتکس و… را با بهترین قیمت از مجموعه امیران تهیه کنید. همانطور که گفته شد این کفپوش ها محصولاتی بادوام, بدون تعمیر، با نگهداری آسان و با کیفیت هستند.

 

تفاوت قیمت پارکت لمینت

بعضی از افراد به دنبال پارکت لمینت های ارزان قیمت هستند و توجهی به کیفیت محصول ندارند. کفپوش های بی کیفیت که در بازار عرضه می شوند مقاومتی در برابر رطوبت و ضربه ندارند از این رو دچار آسیب می شوند که تعمیر و یا تعویض آن هزینه دوباره خواهد داشت.