پارکت لمینت پذیرایی
20
شهریور

پارکت لمینت پذیرایی

پارکت لمینت، نوعی کفپوش است که انواع مختلفی دارد. رنگ پارکت لمینت پذیرایی باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و سایر المان ها انتخاب شود. موارد بسیاری هستند که بر انتخاب رنگ کفپوش تاثیر دارند. انتخاب رنگ برای پارکت کاملا سلیقه ای است و به نظر افراد بستگی دارد. شاید به نظر شما انتخاب رنگ پارکت کار ساده ای باشد در صورتی که هنگام مراجعه به فروشگاه مربوطه به دلیل تنوع طرح و رنگ کفپوش ها ممکن است سردرگم شوید. اگر قصد خرید پارکت لمینت برای سالن پذیرایی را دارید و میخواهید با این کار جلوه ای زیبا به محیط ببخشید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

برای انتخاب درست در این زمینه باید مواردی را در نظر داشته و از کارشناسان کار بلد کمک بگیرید.  اگر در پذیرایی شما بیشتر از رنگ سفید استفاده میشود بهتر است پارکت لمینت مورد نظر خود را از نوع رنگ های گرم انتخاب کنید. برای مثال پارکت با رنگ بلوطی تیره، فضای منزل شما را گرم و دلپذیر میکند. اگر دکوراسیون داخلی شما مدرن و مینیمال است، می توانید از کفپوش با رنگ بلوطی روشن استفاده کنید و این رنگ را با مبلمان سبز، بژ و آبی هماهنگ کنید.

اگر در دیوار اتاق پذیرایی از رنگ های گرم استفاده کردید، شما میتوانید پارکت لمینت با رنگ گرم و یا کفپوش با رنگ سرد انتخاب و خریداری کنید. این نکته مهم را به خاطر بسپارید که انتخاب جذاب ترین و بهترین رنگ پارکت با توجه به سبک دکوراسیون و رنگ بندی سایر المان ها صورت میگیرد. شما میتوانید بهترین و باکیفیت ترین پارکت لمینت را در طرح و رنگ متفاوت از ما تهیه کنید. برای ارتباط با کارشناسان ما میتوانید از قسمت خرید پارکت اقدام کنید و مناسبترین پارکت را برای محیط خود خریداری کنید.

خرید پارکت لمینت پذیرایی

قیمت پارکت لمینت پذیرایی

اغلب برای خرید پارکت لمینت علاوه بر کیفیت بهتر است که به قیمت آن هم توجه کنید. قیمت این محصول ثابت نیست و بر حسب مشخصات فنی آن متغیر می باشد. موارد بسیاری هستند که بر قیمت پارکت لمینت تاثیر میگذارند. اولین مورد کیفیت و نوع آن است و موارد دیگر ضخامت پارکت، نوع مغزی استفاده شده در آن، مقاومت سایشی و… هستند که بر قیمت پارکت لمینت تاثیر میگذارند. پارکت لمینت گران قیمت ضامن بر کیفیت بالای محصول نیست. امروزه به دلیل شرایط اقتصادی پارکت های ایرانی با قیمت مناسب تری نسبت به کفپوش های خارجی تولید میشوند. این پارکت لمینت ها از لحاظ کیفیت با محصولات خارجی برابری میکند. در خرید پارکت لمینت فریب ظاهر زیبای کفپوش را نخورید و از برند های معتبر آن را تهیه کنید.

لمینت کف خانه

یکی از اصلی ترین تغییرات در دکوراسیون داخلی خانه، تعویض کفپوش است. پوشش کف اگر به درستی انتخاب شود باعث ایجاد محیطی گرم و صمیمی میشود. در انتخاب کفپوش گزینه های متفاوتی پیش روی شما است که اگر به درستی انتخاب نکنید به زودی از دکوراسیون داخلی خود خسته و دلزده میشوید.

پارکت لمینت از چند لایه چوب فشرده ساخته میشود که مقاومت بسیار بالایی دارد. این کفپوش برخلاف پارکت چوبی به طور مستقیم از چوب درختان تهیه نمیشود و دوام بیشتری دارد. لمینت یکی از محبوب ترین پوشش ها برای کف خانه به شمار می آید که دارای مزایای زیادی می باشد. از جمله این مزایا میتوان به نصب آسان، مقاومت بالا در برابر آب، قیمت مناسب تر و… اشاره کرد.

لمینت پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی

قسمت پذیرایی و نشیمن خانه اهمیت ویژه ای در بین سایر قسمت های خانه دارد. بیشتر گفت و گو ها، دورهمی ها و مهمانی ها در این قسمت از خانه صورت میگیرد. همین موضوع نشان میدهد که دکوراسیون پذیرایی تا چه حد حائز اهمیت است. اگر شما سبک مدرن را برای خانه خود انتخاب کردید، میتوانید از مبلمان راحتی برای اتاق نشیمن استفاده کنید. باتوجه به رنگ مبلمان، پرده ها و سایر عناصر داخلی رنگ پارکت لمینت را انتخاب کنید و یک محیط عالی برای استراحت داشته باشید. اگر به دنبال این هستید که جذابیت محیط را چند برابر کنید، از پارکت لمینت طرح چوب استفاده کنید. کفپوش با طرح و رنگ چوب، علاوه بر اینکه ظاهری بسیار لوکس و رسمی دارد، جذابیت و زیبایی محیط را هم افزایش میدهد.

نکته بعدی در دکوراسیون پذیرایی از اکسسوری های طبیعی استفاده کنید که فضای شما را زنده و تازه نشان دهد. ترکیب رنگ سبز و رنگ چوب بسیار زیبا می باشد و باعث آرامش در محیط میشود. از گرین وال و سایر پوشش های گیاهی در محیط پذیرایی استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که در اینکار نیز زیاده روی نکنید و تعادل را رعایت کنید.

بهترین رنگ پارکت برای متراژ پایین

رنگ پارکت در بزرگ و کوچک نشان دادن محیط تاثیر زیادی دارد. برای محیط های کوچک، از طیف رنگی روشن استفاده میشود. برای مثال رنگ سفید و کرم در چنین مکان هایی بسیار مناسب است و این رنگ ها فضای شما را بزرگتر نشان میدهد.