پارکت لمینت مناسب دفتر کار
29
شهریور

پارکت لمینت مناسب دفتر کار

پارکت لمینت از کفپوش های پر طرفدار برای محیط کار است و پارکت لمینت مناسب دفتر کار، ویژگی هایی دارد که در ادامه با آنها آشنا می شویم. این کفپوش به دلیل تنوع در طرح، رنگ، مقاومت و جذابیت در بیشتر محیط های اداری و تجاری استفاده می شود. یکی از این مکان ها دفتر کار است که لوکس بودن و زیبایی از دید مشتری، برای صاحبان برند بسیار مهم است.

کیفیت سطح پارکت لمینت با استانداردی به نام مقاومت سایشی اندازه گیری می شود. ضریب اصطکاک سایشی معیاری برای سنجش مقاومت پارکت لمینت در برابر خط و خش است که آن را با AC نشان میدهند. در کنار این حروف عددی قرار میگیرد که نشان دهنده مقاومت پارکت لمینت است. این عدد میتواند بین ۱ تا ۵ باشد. عدد ۲ و ۳ ضریب سایش کمتری دارند که برای منازل مناسب است و کفپوش با ضریب سایش ۴ و ۵ برای محیط های پر تردد مانند دفتر کار استفاده می شود.

نکته دیگری که برای دفتر کار بسیار مهم است، رنگ پارکت لمینت است. رنگ کفپوش باید با دکوراسیون داخلی محیط کار شما تناسب داشته باشد و از آنجایی که این محصول تنوع رنگ بالایی دارد، شما میتوانید از رنگ های مختلف استفاده کنید. توصیه ما به شما این است که از رنگ های تیره در دفتر کار خود استفاده کنید. رنگ های روشن به نظافت بیشتری نیاز دارند و خیلی مناسب محیط های اداری نیستند.

 

پارکت لمینت مناسب محیط کار

هماهنطور که گفتیم پارکت لمینت مناسب دفتر کار ویژگی های خاصی دارد و در اجرای آن باید به نکاتی توجه شود. یکی از این نکات استفاده از قرنیز برای پارکت لمینت است که از گزینه های اجتناب ناپذیر برای شما می باشد. اگر خیلی علاقه ای به استفاده از قرنیز ندارید، میتوانید از اسکوتی در اطراف استفاده کنید. این محصول علاوه بر اینکه باعث محکم شدن پارکت میشود، ارتفاع خیلی کمی هم دارد و با چشم زیاد دیده نمیشود. توجه داشته باشید که قرنیز شما روکش پی وی سی باشد، ام دی اف خام یا رنگ شده مناسب این کار نیست.

کف محیط کار شما باید سطحی صاف و تراز داشته باشد، در غیر این صورت قبل از نصب پارکت باید این مشکل برطرف شود. برای راهنمایی در خرید پارکت میتوانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان خانه امیران در ارتباط باشید.

 

پارکت لمینت مناسب محیط کار

پارکت لمینت اداری

اداره و محیط های تجاری به دلیل تردد نسبتا بالایی که دارند بهتر است از کفپوش مقاوم استفاده کنند. بهترین گزینه پارکت لمینت است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین لمینت ها را از مجموعه امیران تهیه کنید. قبل از اجرای پارکت لمینت، فوم زیر کار را روی زمین پهن میکنند و بعد پارکت روی آن نصب می شود. این فوم باعث می شود صدای کمتری از پارکت تولید شود و عایق حرارتی و صوتی مناسبی است.

نکته بسیار مهم در مورد کفپوش های اداری این است که از روغن زدن روی پارکت لمینت خودداری کنید. این کار باعث جذب گرد و غبار محیط می شود و کار شما را دشوار می کند.

پارکت اداری

پارکت اداری

اگر کسب و کار شما در یک محیط اجاره ای است، بهترین انتخاب برای شما همان پارکت لمینت است. نصب پارکت بسیار سریع و آسان تر از سایر کفپوش ها است. یکی دیگر از مزایای پارکت لمینت این است که قابلیت استفاده در مکان های دیگر را نیز دارد. توصیه می شود انتقال کفپوش ها توسط نصاب انجام شود تا هنگام جمع آوری به تایل ها آسیب وارد نشود.

به دلیل نظافت بیشتری که در محیط های اداری انجام می شود بهتر است مغزی پارکت لمینت مورد نظر باید HDF باشد که در برابر آب و رطوبت مقاوم تر باشد و به راحتی تمیز شود.

پارکت امیران دارای لایه اورلی است و در برابر خط و خش و آب مقاومت بالایی دارد، از این رو برای استفاده در محیط های اداری مناسب است. شما میتوانید روزانه روی آن تی بکشید و محیط کار خود را تمیز کنید. البته نظافت پارکت لمینت نباید به گونه ای باشد که آب روی آن راه بیوفتد. برای تمیز کردن این کفپوش ابتدا تی یا دستمال مورد نظر را شسته و صبر کنید کنید آب آن برود، سپس با رطوبت باقی مانده اقدام به کشیدن روی پارکت لمینت کنید.

 

خرید پارکت اداری

همانطور که گفته شد بهترین کفپوش برای محیط های اداری مانند دفتر کار، کلینیک ها و … پارکت لمینت است که نسبت به سایر کفپوش ها مزایای بسیار زیادی دارد. قیمت این محصول با توجه به کیفیت و متراژ محیط تعیین می شود ولی در کل قیمت آن کمتر از سنگ و سرامیک است. پارکت امیران با سابقه ای درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی و عرضه پارکت لمینت در سراسر کشور بهترین برند برای خرید شما است. پس از خرید پارکت از مجموعه ما میتوانید از خدمات پس از فروش خانه امیران بهره مند شوید.