28
مرداد

بهترین برند پارکت لمینت

خرید پارکت لمینت موضوع بسیار مهمی است که در دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار میگیرد. در این مقاله شما را با بهترین برند پارکت لمینت آشنا میکنم. پارکت لمینت از لحاظ ظاهری تفاوتی با پارکت چوبی ندارد و اغلب در ساختمان های لوکس استفاده میشود. لمینت ها در مقایسه با پارکت چوبی قیمت مناسب تری  دارند که یک مزیت بزرگ به حساب می آید. نصب و اجرای آن بسیار سریع است و قابلیت جابه جایی دارد. این کار در هزینه های شما صرفه جویی میکند و محیط شما را شیک تر نشان میدهد. کفپوش ها تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند که شما میتوانید متناسب با محیط داخلی انتخاب کنید. موضوعی که خریداران از آن آگاه نیستند، کیفیت پارکت است. در این مقاله شما را با نکات مهم خرید پارکت آشنا میکنیم که محصولی مناسب با بودجه ی خود تهیه کنید.

قبل از انتخاب پارکت به محیط خود توجه کنید که برای چه فضایی میخواهید. خرید کفپوش برای محیط مسکونی و تجاری کاملاً متفاوت می باشد. کارشناسان ما شما را در انتخاب مناسب ترین پارکت راهنمایی میکنند و از قسمت تماس با ما میتوانید با مشاوران خانه امیران در ارتباط باشید.

نکات خرید پارکت

لمینت ها از چند لایه ی فشرده تشکیل میشوند که لایه ی رویی آن و میزان مقاومتش در قیمت پارکت لمینت تاثیر میگذارد. پارکت امیران دارای لایه ی اورلی می باشد که این لایه مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد.

عوامل متعددی بر خرید شما تاثیر میگذارند که یکی از آنها مقاومت پارکت است. اهمیت این موضوع به محیطی بستگی دارد که در آن پارکت نصب میشود. برای مثال در یک خانه کم جمعیت اهمیت دوام و مقاومت پارکت بین ۳۰ تا ۴۰ درصد است. در یک دفتر کار با تعداد زیادی پرسنل اهمیت آن بیش از ۷۰ درصد میشود.

حتما هنگام خرید پارکت به این نکته دقت کنید که دارای کلاس سایشی بالایی باشد. در  محیط های مسکونی که رفت آمد کمتری دارد از پارکت با ضریب سایش ac3 استفاده میشود.برای محیط های اداری و تجاری با تردد نسبتاً بالا بهتر است از پارکت با ضریب ac4 استفاده شود. نکته دوم کیفیت پارکت است که بستگی به برند تولید کننده، متریال آن، ضخامت مناسب و دیگر مشخصات کیفیتی دارد. مورد بعدی این است که اگر شما در طبقات فوقانی ساختمان زندگی میکنید از پارکت های عایق صدا استفاده کنید که آرامش خود و همسایه ها را فراهم کنید.

نکته بعدی زیبایی پارکت است که برای هر فرد با توجه به سلیقه او متفاوت است. هنگام خرید پارکت باید به این نکته توجه کرد که رنگ و طرح پارکت متناسب با دیزاین و رنگ مبلمان انتخاب شود. برای مثال پارکت هایی که با رنگ وسایل و مبلمان تضاد دارند، جذابیت بیشتری به فضا میدهند.

خرید پارکت لمینت

بهترین برند برای خرید پارکت

در سال های اخیر تولیدات پارکت ایرانی توانسته پارکت هایی همانند خارجی تولید کند و خود را به سطح استاندارد بین المللی برساند. بعضی از افراد معتقدند که برند های خارجی کیفیت بالاتری دارند و این یک باور غلط است. پارکت امیران با بیش از یک دهه سابقه ی فعالیت در صنعت پارکت لمینت بهترین برند پارکت لمینت در سراسر کشور می باشد. امیران به عنوان بزرگترین تولید کننده ی پارکت در ایران می باشد که تنوع بالایی در طرح، رنگ، ابعاد و… دارد. فروشگاه های زنجیره ای خانه امیران با ضمانت کامل محصولات را ارائه میدهند و دارای خدمات پس از فروش می باشند.

امروزه  برند های مختلفی در جهان اقدام به تولید پارکت لمینت کرده اند و پارکت های زیبایی را نیز تولید میکنند. ولی در خرید پارکت لمینت نباید فقط به زیبایی ظاهری آن توجه کرد. از این رو بهتر است از برند های معتبر خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

پر فروش ترین پارکت ایرانی

پارکت لمینت یکی از پر فروش ترین کفپوش ها در سراسر کشور می باشد که انواع خاص خود را دارد. رنگ پارکت در خرید موضوع بسیار مهمی است که امروزه مورد توجه قرار میگیرد. پارکت رنگ روشن طرفدار بیشتری نسبت به رنگ تیره دارد زیرا فضای شما را بزرگتر نشان میدهد. طیف رنگی پارکت لمینت از سفید روشن، طوسی، شیری تا رنگهای تیره مانند قهوه ای و مشکی می باشد. هنگام انتخاب رنگ نیازی نیست که حتما از کد رنگ وسایل دیگر محیط استفاده کنید. تنالیته ی رنگ به فضای شما عمق میدهد و زیبایی محیط را چندین برابر میکند. مورد دیگر روش اجرای پارکت است که نوع جناغی از محبوب ترین ها می باشد. پارکت جناغی به صورت هفتی و هشتی می باشد که به صورت زاویه دار کف فضا را پوشش میدهد.

پارکت جناغی امیران

سخن آخر

همانطور که گفته شد قبل از تهیه ی پارکت به راهنمای خرید نیاز دارید. چراکه بعضی از برند ها محصولات خود را با کیفیت پایین و قیمت بالا در بازار عرضه میکنند. قیمت بالا ضامن کیفیت بالای محصول نیست و شما میتوانید انواع پارکت لمینت را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از ما تهیه کنید.