خرید پارکت امیران
21
اردیبهشت

پارکت لمینت چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه برای کف ساختمان از پارکت لمینت استفاده میشود زیرا علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی باعث گرمی و صمیمیت بیشتر در محیط میشود. گاهی یک تغییر کوچک در دکوراسیون تحول بزرگی ایجاد میکند و حس خوبی به اعضای خانواده میدهد. این کفپوش نصب بسیار راحتی دارد و در زمان کوتاهی اینکار انجام میشود. مهم ترین ویژگی آن این است که قابل جابه جایی می باشد و برای محیط های استیجاری بسیار مناسب است. پارکت امیران یکی از بهترین و با کیفیت ترین پارکت های موجود در بازار می باشد که تنوع طرح و رنگ بالایی دارد. برای ارتباط با کارشناسان ما میتوانید از قسمت سفارش پارکت اقدام کنید و از مشاوره ی رایگان ما بهره مند شوید.

مزایای پارکت امیران

از آنجایی این پارکت لمینت از چند لایه ی چوبی تحت فشار و دمای بالا ساخته میشود در برابر ضربه و اجسام نوک تیز بسیار مقاوم است. جنس قسمت رویی پارکت امیران HDF است که مقاومت سایشی بسیار بالایی دارد و برای مکان های پرتردد نیز مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های مهم این پارکت نصب کلیک می باشد که در وقت و تلاش صرفه جویی زیادی میشود. برای نصب آن نیاز به هیچ ماده ی چسبنده نمی باشد و زیر پارکت را با فوم نازک میپوشانند که از ایجاد سروصدا جلوگیری کند. این کفپوش برای کودکان و سالمندان بسیار مناسب می باشد زیرا عایق سرما و گرما است و راه رفتن روی چوب بسیار لذت بخش می باشد. از پارکت لمینت میتوانید در محیط های مسکونی و تجاری استفاده کنید و محیطی خاص و زیبا خلق کنید.

 

 

تفاوت پارکت لمینت و سرامیک

امروزه به دلایلی طرفداران پارکت لمینت بیشتر از سرامیک است که در ادامه به آن میپردازیم. سرامیک سطح براق و لیزی دارد که برای کودکان و سالمندان خطرناک می باشد. سطح پارکت لمینت لیز نیست و ضد آب می باشد که از این جهت جایگزین مناسبی برای سرامیک است. تفاوت دیگر سرامیک این است که هر چقدر مقاومت بالایی داشته باشد به علت ساختار شکننده ای که دارد در اثر برخورد جسم تیز به آن آسیب میبیند.

تعویض سرامیک کار دشواری است و بهم ریختگی زیادی ایجاد میکند. پارکت لمینت مقاومت بالاتری دارد و در صورتی که مشکلی پیدا کند، تعویض آن کار بسیار راحتی می باشد.  سرامیک در فصل زمستان سرما را به بدن منتقل میکند و در مدت زمان طولانی باعث کمر درد، پا درد و… میشود. پارکت لمینت به خاطر ساختاری که دارد عایق سرما و گرما می باشد و دمای متعادلی منتقل میکند. در آخر انتخاب کفپوش برای دکوراسیون داخلی تا حد زیادی به سلیقه ی شما بستگی دارد که بهتر است قبل از خرید تمامی این موارد را در نظر بگیرید و درست ترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت پارکت لمینت

عوامل متعددی بر قیمت پارکت لمینت تاثیر میگذارد که یکی از مهمترین آن کیفیت مواد اولیه می باشد. هر چقدر پارکت کیفیت بیشتر و مقاومت بالاتری داشته باشد در نتیجه قیمت آن به نسبت بیشتر میشود. ضخامت، رنگ و طرح پارکت از عوامل دیگری هستند که بر قیمت پارکت تاثیر میگذارند. پارکت لمینت هایی که از مواد با کیفیت و با تکنولوژی پیشرفته ساخته میشوند، عمر نسبتاً زیادی بین ۱۵ تا ۲۰ سال دارند و شما هر سال نیاز به تعویض و هزینه ی مضاعف ندارید.

 خرید پارکت لمینت

هنگام خرید پارکت لمینت به درجه ی AC  محصول توجه کنید و با توجه به فضایی که میخواهید میزان مقاومت مورد نظر را انتخاب کنید. درجه ی AC به میزان مقاومت پارکت در برابر سایش، خط و خش و ضربه گفته میشود که درجه بندی آن از ۱ تا ۵ می باشد. AC3 بیشتر برای محیط های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد و AC4  و AC5 برای محیط های اداری و تجاری مناسب است. نکته ی مهم دیگر هنگام خرید پارکت توجه به رنگ آن است که متناسب با محیط انتخاب شود. انتخاب رنگ پارکت تاثیر زیادی در زیبایی و بزرگی محیط شما دارد. اگر میخواهید فضا را بزرگتر نشان دهید، رنگ دیوار و سقف را روشن انتخاب کنید و رنگ پارکت را تیره تر در نظر بگیرید.

پارکت امیران

بهترین پارکت لمینت

برای انتخاب بهترین کفپوش باید زیبایی ظاهری و کیفیت بالای آن نهایت توجه را داشته باشید. از ترندهای امسال پارکت طرح چوب است که رگه های چوب به خوبی در لمینت دیده میشود و شمای بسیار زیبایی به محیط میبخشد. پارکت لمینت طرح چوب برای دکوراسیون مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار پرطرفدار می باشد. این مورد در تمام سری پارکت امیران اجرا شده است و میتوانید از قسمت پارکت امیران تنوع بالای پارکت را مشاهده کنید.