قیمت پارکت لمینت
02
تیر

قیمت پارکت لمینت

همانطور که میدانید قیمت پارکت لمینت به عوامل متعددی بستگی دارد. در سایت ما میتوانید تنوع مختلف پارکت لمینت با قیمت را ببینید و متناسب با بودجه ی خود و محیطی که دارید انتخاب کنید. در این مقاله سعی داریم شما را راهنمایی کنیم که انتخاب بهتری داشته باشید و فقط به قیمت پارکت لمینت توجه نکنید.
امروزه بعضی از تولیدکنندگان به منظور فروش بیشتر، پارکت لمینت های ارزان قیمت وارد بازار میکنند. این پارکت ها کیفیت بسیار پایینی دارند که در مدت زمان کوتاهی زیبایی خود را از دست میدهند. از آن جایی که این پارکت ها را به صورت غیر اصولی میسازند، در هنگام نصب دچار مشکل میشوند. این پارکت ها به خوبی درهم چفت نمیشوند و این موضوع باعث ورود رطوبت و پوسیدگی پارکت میشود. پس قبل از هر انتخابی ابتدا از کیفیت محصول مطمئن شوید و بعد اقدام به خرید کنید. پارکت امیران از برند های معتبر می باشد که از بهترین متریال و دستگاه ها برای تولید پارکت استفاده میکند. مواد اولیه ی با کیفیت آن باعث میشود که شما بیش از ۲۵ سال از این محصول استفاده کنید و نیاز به تعویض و هزینه ی مضاعف نداشته باشید.

قیمت پارکت کف پذیرایی

اگر به دنبال تغییر و تحولی بینظیر و لوکس در خانه ی خود هستید میتوانید از پارکت لمینت برای کف پذیرایی استفاده کنید. پارکت کف پذیرایی بهتر است که کیفیت خوبی داشته باشد زیرا وسایل بزرگ در این محیط قرار میگیرد و رفت و آمد در این فضا بیشتر است. پارکت لمینت های ارزان قیمت دارای مغذی بی کیفیت است که استحکام بسیار پایینی دارد و در نتیجه با گذشت زمان بر اثر فشار ترک میخورند. یکی دیگر از مشکلاتی که پارکت ها با مغذی بی کیفیت دارند این است که بر اثر تغییر دما دچار تغییر سایز میشوند و شکل ظاهری بدی پیدا میکنند.

از بهترین و با کیفیت ترین پارکت ها میتوانیم به شما پارکت گلوریا، ماریگلد و آرنیکا پلاس را پیشنهاد کنیم. این پارکت ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، آب و فشار دارند. برای محیط های پر رفت و آمد مانند منازل مسکونی و تجاری بسیار مناسب می باشد. پارکت لمینت هایی که به شما معرفی کردیم از چوب طبیعی میسازند و به همین دلیل باعث حس گرما و صمیمیت در محیط میشوند. قیمت پارکت لمینت به میزان مقاومت و کیفیت مواد اولیه ی آن بستگی دارد. در اینجا این سری از پارکت ها قیمت نسبتاً بالاتری دارند که در ادامه قیمت های مناسب تری هم به شما پیشنهاد میکنیم.

قیمت پارکت ضدآب و ضد خش

یکی از مهم ترین ویژگی های پارکت لمینت، ضدخش و ضد آب بودن آن است. این ویژگی در بسیاری از پارکت های متفرقه در بازار وجود ندارد زیرا دارای لایه ی اولی نمی باشند. لایه ی اورلی یک لایه ی محافظ می باشد که پارکت را در برابر عوامل خارجی متعدد مقاوم میکند. پارکت های بی کیفیت فاقد هر گونه استاندارد سایشی هستند. به همین دلیل بعد از مدت کوتاهی شاهد خرابی آن ها بر اثر کشیده شدن اجسام بر روی آن خواهید بود.

قیمت پارکت

قیمت پارکت ارزان

پارکت لمینت یکی از بهترین کفپوش ها برای هر محیطی می باشد زیرا جلوه ی بسیار خوبی در محیط ایجاد میکند. اگر به دنبال پارکت لمینت با قیمت مناسب می باشید، پارکت کلیک استپ، پارکت هالوک فلور، پارکت افکس وود و پارکت باراتکس را به شما پیشنهاد میکنیم. این پارکت ها بسیار محبوب و پرطرفدار می باشند و بیشتر در محیط های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرند.

پارکت ارزان قیمت

موارد تاثیر گذار روی قیمت پارکت

اگر بخواهیم به عوامل موثر بر قیمت پارکت لمینت اشاره کنیم طیف بسیار گسترده ای می باشد. به طور کلی برند، جنس و طرح محصول بر روی قیمت آن تاثیر گذار است. در کنار آن هزینه های حمل و نقل، نصب و راه اندازی نیز باید در نظر گرفته شود. پارکت لمینت نیز نیاز به نصب دارد و بهتر است از نصاب ماهر برای اینکار استفاده کنید. شرکت امیران در سراسر کشور دارای نصاب حرفه ای نیز می باشد و در کمترین زمان ممکن کف محیط شما را پارکت میکنند. اگر کف محیط هموار باشد و نیاز به زیرسازی نداشته باشد هزینه ی نصب بسیار کمتر از زمانی است که کف محیط نیاز به زیرسازی داشته باشد.

سخن آخر

با توجه به مواردی که گفته شد هر چقدر مواد اولیه و کیفیت پارکت بیشتر باشد در نتیجه قیمت بالاتری دارد. پارکت لمینت با کیفیت در برابر نورآفتاب تغییر رنگ نمیدهد و با ریختن آب روی آن باد نمیکند. به این نکته توجه کنید که بهترین پارکت ها هم به طور کامل ضد آب نیستند و زمانی که آب روی آن بریزد، بهتر است با یک دستمال آن را خشک کنید. از دیگر ویژگی پارکت لمینت با کیفیت این است که در برابر گرمایش کف نیز مقاوم می باشد و گرما را از خود عبور میدهد.