خرید پارکت در اصفهان
11
مرداد

خرید پارکت در اصفهان

پارکت لمینت یکی از بهترین کفپوش ها در مقایسه با سنگ و سرامیک می باشد. برای خرید پارکت در اصفهان برند های زیادی وجود دارند که یکی از محبوب ترین برند ها، پارکت امیران می باشد. شرکت ما سعی دارد با کیفیت ترین و سازگارترین پارکت با محیط زیست را تولید و عرضه کند. این پارکت ها شباهت زیادی به چوب دارند و آسیبی به محیط زیست وارد نمیکنند. پارکت لمینت مقاومت بالایی در محیط های پر رفت و آمد دارد و همچنین ظاهری شیک و زیبا به فضای شما میبخشد. کفپوش مناسب یکی از ویژگی های هر دکوراسیون می باشد که ارزش محیط شما را چندین برابر میکند.

پارکت اقساطی در اصفهان

مردم با توجه به شرایط اقتصادی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنند و این موضوع باعث کاهش توان خرید میشود. شرکت امیران با ارائه ی پارکت اقساطی در اصفهان کمک شایانی میکند. شما میتوانید محیط خود را به صورت یک جا پارکت کنید و در ۴ ماه هزینه ی آن را پرداخت کنید. اگر هم قصد خرید پارکت به صورت نقدی را دارید، شامل ۶ درصد تخفیف میشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر از قسمت فروش پارکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره ی رایگان ما بهره مند شوید.

پارکت در اصفهان

قیمت پارکت در اصفهان

کفپوش ها از برندها و تنوع بالایی برخوردار هستند و از این جهت قیمت ثابتی ندارند. با این وجود میتوانیم بر اساس متراژ محیط، نوع پارکت، نصب آن و… قیمت حدودی را تعیین کنیم. برای خرید پارکت با قیمت مناسب بهتر است از کارخانه ی تولید پارکت در اصفهان، کفپوش خود را تهیه کنید. این کار باعث حذف واسطه ها میشود که تاثیر زیادی در کاهش قیمت پارکت دارد. شرکت امیران بهترین پارکت را با قیمت تولیدی در سراسر کشور عرضه میکند و از نصاب های حرفه ای برای اجرا استفاده میکند.

انواع پارکت لمینت در اصفهان

تنوع پارکت بر اساس جنس آن به سه دسته ی پارکت لمینت، یک تکه، تمام چوب و ضد آب تقسیم میشود. پارکت لمینت شامل ترکیبات فشرده ی مختلفی می باشد که کیفیت مواد به کار رفته با چشم نیز قابل تشخیص نیست. حتی بعضی از متخصصین این حوزه در نگاه اول متوجه ی کیفیت متریال موجود در پارکت لمینت نمیشوند. از این جهت خرید پارکت بسیار حساس می باشد و بهتر است از یک شرکت معتبر تهیه کنید. شرکت امیران طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها را در اختیار شما میگذارد که بهترین انتخاب را متناسب با سلیقه و دکور خود داشته باشید. پارکت یک تکه نمایی طبیعی و کلاسیک دارد که نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به پارکت لمینت دارد.

فروش پارکت در اصفهان

پارکت لمینت جناغی چیست؟

یکی از روش های اجرایی پارکت، جناغی می باشد که بسیار زیبا و پر طرفدار است. در این روش تایل پارکت به صورت هفت و هشت در کنار یکدیگر قرار میگیرد و جلوه ی خاصی به محیط میبخشد. از این روش اجرا علاوه بر محیط های مسکونی در فضاهای تجاری و اداری اعم از فروشگاه ها، مراکز آموزشی و فرهنگی نیز استفاده میشود. پارکت جناغی مقاومت بسیار بالاتری دارد و در ترافیک تردد نسبتاً بالا مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر کاربرد های پارکت جناغی استفاده در دکوراسیون کلاسیک و نئوکلاسیک می باشد.

پارکت لمینت الواری چیست؟

این سبک اجرا ظاهر مدیترانه ای و لوکس به محیط میبخشد و برای دیزاین داخلی بسیار محبوب است. پارکت الواری با فرمت باریک و پهن به صورت موازی یکدیگر قرار میگیرند. این روش از لحاظ پاکیزگی و سلامت مورد تایید می باشد و در سراسر دنیا استفاده میشود.

مراقبت از پارکت

بعضی از پارکت های موجود در بازار نیاز به مراقبت زیادی دارند و طول عمر آن ها کوتاه می باشد. پارکت امیران دارای لایه ی اورلی می باشد که ضد خش و ضد ضربه است. از این جهت برای نگهداری از حیوانات خانگی مناسب می باشد و در کوتاه مدت زیبایی ظاهری خود را از دست نمیدهد. برای تمیز کردن پارکت از یک دستمال خیس استفاده کنید و از ریختن آب روی آن اجتناب کنید. ماندن مایعات روی پارکت باعث باد کردن و ترک خوردگی میشود در نتیجه بهتر است هر چه سریعتر آن را تمیز کنید که آب به لایه های زیرین نفوذ نکند.

سفارش پارکت در اصفهان

مجموعه ی ما با کاهش حاشیه ی سود تمام تلاش خود را برای رفاه حال مشتریان میکند تا بتوانند با آسودگی خاطر پارکت لمینت خود را خریداری کنند. این پارکت نصب راحت، نگهداری و مراقبت آسان، ماندگاری رنگ و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار را دارد. تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارد که با هر دکوری سازگار می باشد. همچنین در هر فصل با تغییر آب و هوا به تنظیم دمای محیط کمک میکند و به صورت یک عایق حرارتی عمل میکند. در واقع حس راه رفتن روی چوب در هر فصل بسیار لذت بخش می باشد و سرما و گرما را به بدن شما منتقل نمیکند.