بهترین رنگ پارکت لمینت
08
مهر

بهترین رنگ پارکت لمینت

طرح و رنگ پارکت اهمیت بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی خانه یا محیط کار شما دارد. بهترین رنگ پارکت لمینت عسلی، قهوه ای و طوسی است که از بین دیگر رنگ ها انتخاب شدند. رنگ کفپوش کاملا سلیقه ای است و با توجه به رنگ سایر المان ها انتخاب می شود. رنگ بندی پارکت لمینت ها بسیار متنوع است از این رو ممکن است شما در انتخاب رنگ پارکت سردرگم شوید. در این مقاله همراه ما باشید تا با انتخاب رنگ مناسب محیطی دنج و رویایی برای خود و خانواده خلق کنید.

 

بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی

برای انتخاب بهترین رنگ پارکت لمینت بهتر است به المان هایی مانند مبلمان، سایر وسایل چوبی، کنسول و… توجه کنید. نکته ی مهم این است که نباید رنگ پارکت را عیناً شبیه به رنگ وسایل چوبی در محیط خود انتخاب کنید. تنالیته ی مختلف از یک رنگ به محیط شما پویایی و انرژی بیشتری میبخشد. اگر برای مبلمان از رنگ های طبیعی مانند قهوه ای روشن،خاکستری، زرد و … استفاده کردید، بهتر است پارکت لمینت را تیره انتخاب کنید. این ترکیب فضایی کلاسیک و شیک برای شما ایجاد میکند که مورد پسند بیشتر افراد می باشد. پارکت رنگ تیره گرمای محیط را بیشتر میکند و باعث القای حس خوب به افراد در دورهمی ها و مهمانی ها میشود.

در صورتی که مبلمان شما از رنگ های خنثی باشد بهتر است پارکت رنگ روشن انتخاب کنید. این ترکیب فضای مدرن و مینیمال خلق میکند که بسیار آرامش بخش است. افرادی که خانه را محیطی برای استراحت میدانند بیشتر از رنگ روشن و سرد برای دکوراسیون استفاده میکنند.

پارکت رنگ روشن

بهترین رنگ پارکت لمینت برای پذیرایی بر اساس فضا و اندازه خانه نیز مشخص می شود. پارکت لمینت با رنگ های تیره برای فضا های بزرگ مناسب است، استفاده از این رنگ ها در محیط های کوچک و کم نور باعث می شود فضای شما تنگ تر و کوچک تر به نظر برسد. بهترین انتخاب برای محیط های کوچک، طیف رنگی روشن است که باعث می شود فضا دلنشین تر و بزرگ تر دیده شود.

شما میتوانید بهترین و باکیفیت ترین پارکت لمینت ها را از مجموعه امیران تهیه کنید و از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید. برای ارتباط با کارشناسان ما از قسمت خرید پارکت اقدام کنید.

 

زیبا ترین رنگ پارکت برای محیط کار

زیبا ترین رنگ برای دفتر کار با توجه به سبک دکوراسیون داخلی محیط مشخص می شود. توصیه ما به شما استفاده از پارکت رنگ تیره در محیط کار است زیرا کثیفی را کمتر نشان میدهد. نظافت پارکت لمینت با رنگ روشن نسبت به کفپوش با رنگ تیره سخت تر است. اگر محل کار شما کم تردد است می توانید از پارکت لمینت با رنگ روشن نیز استفاده کنید. به دلیل نظافت بیشتر در محیط کار پارکت مورد نظر بهتر است ضد آب باشد. پارکت امیران دارای لایه ی اورلی است که کاملا ضد آب و ضد خش می باشد. این پارکت مقاومت بسیار بالایی دارد و سالیان سال برای شما ماندگار می باشد. کیفیت بالای این محصول باعث میشود که در هزینه های خود صرفه جویی کنید و در مدت کوتاهی مجبور به تعویض کفپوش نشوید.

 

پارکت رنگ عسلی

پارکت لمینت با رنگ عسلی یکی از پر طرفدار ترین کفپوش ها می باشد. این رنگ مناسب سالن پذیرایی، آشپزخانه و… است که باعث می شود یک محیط گرم و دلنشین را در اختیار داشته باشید. دلیل محبوبیت رنگ عسلی این است که به سادگی با سایر رنگ ها ست میشود. اگر در اتاق نشیمن از پارکت رنگ عسلی استفاده کردید، برای میز پذیرایی و اطراف اتاق از گل های طبیعی استفاده کنید که فضای زنده تری داشته باشید. مبلمان زرد و هلویی در برابر رنگ عسلی چشمگیر به نظر می رسد و همچنین شما می توانید با استفاده از این دو رنگ در دکوراسیون داخلی خود، جلوه ای مدرن به محیط ببخشید.

رنگ پارکت پذیرایی

پارکت رنگ چوب

پارکت لمینت رنگ چوب طبیعی در محیط های رسمی و غیر رسمی استفاده می شود و فضا را لوکس و شکیل نشان می دهد. در این محیط از مبلمان با رنگ گرم استفاده کنید تا فضایی دنج و پر از آرامش را در اختیار داشته باشید. پارکت رنگ چوب حس طبیعت را منتقل میکند و زیبایی محیط چند برابر میشود. رگه هایی که در پارکت دیده میشود بسیار ظریف می باشد و مانند تنه ی درخت چشم ها را به خود خیره میکند. علاوه بر رنگ پارکت، توجه به نورپردازی نیز می تواند فضای شما را زیبا تر کند. در صورتی که پارکت لمینت به رنگ تیره باشد شما میتوانید با استفاده از نور تا حدی تیرگی کفپوش را تعدیل کنید.

 

پارکت رنگ روشن

استفاده از پارکت لمینت با رنگ های روشن و یا سفید می تواند دکوراسیون داخلی را متحول کند. طراحان با استفاده از تضاد رنگی بین عناصر، زیبایی محیط را چند برابر میکنند. رنگ های روشن به دلیل جلوه بصری فوق العاده ای که دارند، همیشه مورد توجه طراحان قرار دارند.